Бесплатни вебинар о aнализирањu текста теме позива као први корак ка успешном предлогу у оквиру програма Horizon Europe
Europa Media Trainings Ltd. организују бесплатни 45-оминутни вебинар који можете пратити свакодневно до 31. јула 2025. године. Вебинар је отворен за све заинтересоване који желе да уђу у веома конкурентну трку за обезбеђивање финансирања у предстојећим јесењим роковима у оквиру програма Horizon Europe.
Издвајање времена за анализу и тумачење очекивања Европске комисије у оквиру текста теме даје много веће шансе за успех. Овај 45-минутни вебинар ће вам показати који су ти важни елементи, како да их пронађете и искористите за формулисање конкурентног предлога.
Предавач Јелена Кајгановић објашњава, корак по корак, како да анализирате сложену тему Истраживачке и иновационе акције кластера 1 Хоризонт Европа (Horizon Europe Cluster 1 Research and Innovation Action, RIA), како да извучете битне елементе из текста и преведете их у наратив вашег предлога – од циљева и активности до очекиваних исхода, учешћа заинтересованих страна и међусекторских питања:
- како приступити и систематски анализирати текстове позива Хоризонт Европа;
- како извући кључне елементе који треба да обликују наратив вашег предлога;
- Како применити методологију анализе позива на било коју тему у оквиру другог стуба/кластери (Pillar 2 – Global Challenges and European Industrial Competitiveness: Health, Culture, Creativity and Inclusive Societies, Civil Security for Society, Digital, Industry & Spacе, Climate, Energy and Mobility, Food, Bioeconomy, Natural Resources, Agriculture & Environment);
- како повећати конкурентност вашег предлога у новопокренутим позивима за 2025. годину.
Да бисте добили приступ вебинару, треба да се региструјете на линку: https://europamediatrainings.com/publications/video/339/analysing-topic-text-as-the-first-step-to-a-successful-proposal-27-june-2025.
Додатне информације о позивима за јесење рокове у оквиру програма Horizon Europe можете пронаћи на сајту МФУБ под Позивима за међународне пројекте: https://med.bg.ac.rs/?page_id=33281.