Besplatni vebinar o analiziranju teksta teme poziva kao prvi korak ka uspešnom predlogu u okviru programa Horizon Europe
Europa Media Trainings Ltd. organizuju besplatni 45-ominutni vebinar koji možete pratiti svakodnevno do 31. jula 2025. godine. Vebinar je otvoren za sve zainteresovane koji žele da uđu u veoma konkurentnu trku za obezbeđivanje finansiranja u predstojećim jesenjim rokovima u okviru programa Horizon Europe.
Izdvajanje vremena za analizu i tumačenje očekivanja Evropske komisije u okviru teksta teme daje mnogo veće šanse za uspeh. Ovaj 45-minutni vebinar će vam pokazati koji su ti važni elementi, kako da ih pronađete i iskoristite za formulisanje konkurentnog predloga.
Predavač Jelena Kajganović objašnjava, korak po korak, kako da analizirate složenu temu Istraživačke i inovacione akcije klastera 1 Horizont Evropa (Horizon Europe Cluster 1 Research and Innovation Action, RIA), kako da izvučete bitne elemente iz teksta i prevedete ih u narativ vašeg predloga – od ciljeva i aktivnosti do očekivanih ishoda, učešća zainteresovanih strana i međusektorskih pitanja:
- kako pristupiti i sistematski analizirati tekstove poziva Horizont Evropa;
- kako izvući ključne elemente koji treba da oblikuju narativ vašeg predloga;
- Kako primeniti metodologiju analize poziva na bilo koju temu u okviru drugog stuba/klasteri (Pillar 2 – Global Challenges and European Industrial Competitiveness: Health, Culture, Creativity and Inclusive Societies, Civil Security for Society, Digital, Industry & Space, Climate, Energy and Mobility, Food, Bioeconomy, Natural Resources, Agriculture & Environment);
- kako povećati konkurentnost vašeg predloga u novopokrenutim pozivima za 2025. godinu.
Da biste dobili pristup vebinaru, treba da se registrujete na linku: https://europamediatrainings.com/publications/video/339/analysing-topic-text-as-the-first-step-to-a-successful-proposal-27-june-2025.
Dodatne informacije o pozivima za jesenje rokove u okviru programa Horizon Europe možete pronaći na sajtu MFUB pod Pozivima za međunarodne projekte: https://med.bg.ac.rs/?page_id=33281.